شرایط بازگرداندن کالا به چه صورت است؟
1- در وهله اول به هیچ عنوان کالا را بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ارسال نکنید
2- در صورت هر گونه مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، مشتری می تواند ظرف ۴۸ ساعت موضوع را از طریق پشتیبانی گزارش داده و در صورت تایید مغایرت توسط پخش پشتیبانی، اقدام به مرجوعی کند و هزینه ارسال به عهده نیلماشاپ خواهد بود.
*عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آن جا که ممکن است در پاره ای از جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد.ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا،مشخصات طرح درج شده در وب سایت است.
3-جای پارگی یا زدگی روی محصول، در صورت تایید پشتبانی قابل مرجوعی خواهد بود
4- در صورت انصراف خرید پس از واریز مبلغ و تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط پشتیبانی، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
طی چه شرایطی کالا به هیچ عنوان مرجوع نمی شود؟
در صورت استفاده از کالا و جای لک و رنگ و عطر بدن بر روی کالا،کالای مورد نظر قابل مرجوع نبوده و هزینه ارسال کالا نیز بر عهده مشتری خواهد بود.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، لیبل، برچسبها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به پشتیبانی اطلاع دهد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟
لباس های زیر مانند شرت بدلیل مسائل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
تعویض یا بازپسگیری محصولاتی که در جشنوارهها یا با هر گونه تخفیف و پیشنهاد ویژه خریداری شدهاند، تنها در صورتی که نقص یا تفاوت با عکس و توضیحات محصول داشته باشند، امکان پذیر است و در صورت انصراف یا پشیمانی از خرید، تعویض، استرداد و بازپسگیری محصول امکان پذیر نیست.
اجناس برگشتی را چگونه ارسال کنیم؟
برای ارسال ، کالا را مانند اول داخل بسته گذاشته و به همراه یک برگه که دلیل استرداد روی آن نوشته شده ارسال کنید.
نحوه ارتباط با پشتیبانی:
1- از طریق اینستاگرام به آیدی پیام دهید.
2- ارسال پیام از طریق کانال تلگرام فروشگاه هیباشاپ به آدرس:
https://t.me/nilmashop1